درب داخلی آرتمیس دو قاب

درب داخلی کلاسیک مدل آرتمیس دو قاب، تلفیقی است از مهارت دست و هنر درودگری به همراه تکنولوژی. درب دو قاب پس از گذشت سالها هنوز زیبایی و اصالت خود را حفظ کرده است. در این مدل درب از چوب راش و روکش ملچ به صورت جناغی استفاده شده است. زیبایی دربهای کلاسیک با چارچوب چوبی به همراه تاج و پاستون دو چندان می‌شود. انتخاب نوع چوب، رنگ و روکش مطابق به انتخاب مشتری است.

درب داخلی کلاسیک زبرا

درب چوبی کلاسیک زبرا از سری دربهای آرتمیس است. قاب درب به صورت جناغی از روکش چوب طبیعی زبرا آفریقایی ساخته شده است. روکش زبرا از چوب زبرانو تهیه می‌شود. بائو و پاسار درب به صورت ماستیو از جنس چوب راش و روسی و روکش راش کار شده است. چارچوب این درب، مدل "آرک رویال" است. ترکیب چوب راش با روکش زبرا طرحی زیبا و متمایز خلق کرده است.

درب کلاسیک تمام چوب آذین

خانه شما معرف سبک زندگی شماست. چوب به خاطر طبیعی و منحصر به فرد بودن، علاقمندان زیادی در طراحی و معماری داخلی دارد.اگر به دنبال یک درب تمام چوب اصیل و کلاسیک هستید به شما مدل آذین را پیشنهاد می‌دهیم. این درب می‌تواند به علت سنگینی و استحکام بالا به عنوان درب ورودی واحد نیز استفاده شود. درب تمام چوب آذین ساخته شده از چوب و لایی راش به خانه شما علاوه بر زیبایی، اصالت می‌بخشد.

درب های داخلی شیشه دار

درب کلاسیک داخلی آدنا

درب آدنا می‌تواند به صورت تک قاب، دو قاب و یا سه قاب اجرا شود. ابزار درب و چارچوب می‌تواند از جنس چوب بلوط، ملچ و یا راش باشد. روکش قاب می‌تواند از جنس بلوط، ملچ، راش، زبرا و یا ریشه گردو باشد. همچنین روکش قاب می‌تواند به صورت جناغی، مانند تصویر و یا ساده کار شود. هنگام روکش گیری درب با روکش جناغی مهارت و ظرافت استاد کار بسیار مهم است.

درب داخلی آرتمیس ریشه

اگر سرتان خیلی شلوغ است و اوقات فراغتتان کم، این درب را به شما پیشنهاد نمی‌کنیم! درب کلاسیک آرتمیس ریشه گردو مانند یک تابلو هنری می‌ماند. قاب این درب لوکس و زیبا از ریشه طبیعی گردو با بافت ریز ساخته شده است. بافتهای در هم تنیده روکش طبیعی ریشه گردو به قدری زیباست که شما دوست دارید مدتها بنشینید و غرق در این زیبایی شوید.

درب داخلی آرتمیس تک قاب

درب چوبی داخلی آرتمیس تک قاب با چوب و روکش طبیعی بلوط حس آرامش به خانه شما می‌دهد. چوب بلوط کانادایی علاوه بر استحکام زیاد دارای بافتی اصیل و زیباست. روکش بلوط به خاطر منافذ باز و چشمه‌های خالی بهترین انتخاب برای درب با رنگ سفید است. می‌توانید در دربهای سفید رگه‌های بلوط را به رنگهای طلایی یا نقره‌ای درآورید

درب داخلی کلاسیک گیسو

اگر به دنبال یک درب لوکس و خاص هستید، درب تمام چوب مدل گیسو با روکش ریشه گردو انتخاب مناسبی است. روکش ریشه می‌تواند طبیعی یا فراوری شده باشد. روکش فراوری شده، که شرکت آلپی ایتالیا بزرگترین تولید کننده آن است، روکشهایی است به صورت یک شکل و دارای بافت یکسان. اما روکش طبیعی ریشه گردو دارای بافتی منحصر به فرد و تکرار نشدنی است. استفاده از روکش ریشه طبیعی گردو در درب مدل گیسو باعث منحصر به فرد شدن این درب می‌شود.

TOP