درب های داخلی مدرن

درب مدرن آکاژو سه قاب

درب داخلی مدرن مدل آکاژو سه قاب با روکش ریشه مازل یک درب اتاقی لوکس و زیباست. در این درب مدرن نسبتهای طلایی در تمام جزییات درب و چارچوب در ابزارها و فاصله‌ها رعایت شده تا یک درب زیبا خلق کنیم. بافت زیبای روکش طبیعی ریشه مازل داستان‌های زیبایی از طبیعت برایتان خواهد داشت و شما را محو تماشای خود خواهد کرد.

درب داخلی مدرن ارفش

برای یافتن زیبایی نیازی به غرق شدن در پیچیدگی‌ها نیست. سادگی به تنهایی هم زیباست.


There's no need to drown in complexity to find beauty. Simplicity is beautiful on its own. 

درب داخلی آکاژو دو قاب

رنگ زبان جهانی است. دیدن رنگ‌ها، استفاده از آن‌ها و فضاسازی با حس شخصی، زمینه آرامش بخشی را در زندگی روزانه ایجاد می‌کند. رنگ یکی از ملزومات باشکوه زندگی است. ترکیب رنگ درب اتاق با دکوراسیون می‌تواند فضایی دلخواه برای شما ایجاد کند. درب داخلی مدرن مدل آکاژو دو قاب با روکش طبیعی آکاژو نیاز شما را برآورده می‌کند. خانه‌ای که غرق رنگهای مناسب باشد همیشه آرامش بخش است.

درب مدرن داخلی آبدوس

درب اتاق مدل آبدوس یک درب مدرن است که در عین سادگی با ظرافت طراحی شده است. کلاف درب از جنس چوب راش است. روکش طبیعی چوب گردو در این درب به صورت راه پود و راه راست طرح زیبایی به این درب مدرن بخشیده است.

درب داخلی مدرن آریال

اگر خانه شما طراحی معاصر دارد بهتر است از انواع درب‌ مدرن سندروس استفاده کنید. می‌توانید از طیف وسیعی از انواع چوب از قبیل گردو، پلی ساندر، بلوط، ملچ و دیگر انواع با طرح و نقش و زیبایی مخصوص خود استفاده کنید. در نهایت باید در نظر داشته باشید که طرح درب اتاق باید با معماری خانه هماهنگ باشد. مهم این است که ترکیب طراحی خانه حالتان را خوب کند.

TOP